mizseekeersbeautycollections PERLA POTION : GABUNGAN SERBUK MUTIARA BERSAMA BERRY

PERLA POTION : GABUNGAN SERBUK MUTIARA BERSAMA BERRY

PERLA POTION :  GABUNGAN SERBUK MUTIARA  BERSAMA BERRY  UNTUK KULIT CERAH BERSERI!  HARGA OFFER: 1 JAR RM42 TAK TERMASUK POSTAGE  KANDUNGAN 20 sachet   HARGA PASARAN RM45  KANDUNGAN HEBAT PERLA POTION : - Serbuk mutiara asli,  Kolagen Marine, Vitamin C,  Astaxanthin, Aloevera, Avocado,  Pomegranate, Mix Berry


PERLA POTION :

GABUNGAN SERBUK MUTIARA
 BERSAMA BERRY  UNTUK KULIT CERAH BERSERI!

HARGA OFFER: 1 JAR RM42

 TAK TERMASUK POSTAGE 

KANDUNGAN 20 sachet

 HARGA PASARAN RM38

KANDUNGAN HEBAT PERLA POTION : - 
Serbuk mutiara asli,  Kolagen Marine, Vitamin C,  Astaxanthin, Aloevera, Avocado,  Pomegranate, Mix Berry
Masih tercari-cari suppliment pencerahan  kulit berkesan dalam masa pantas? Mudah di bawa ke mana2, senang diamal tanpa perlu dibancuh?? Cuba PERLA POTION hari ini! - Gabungan serbuk mutiara berkualiti tinggi  bersama bahan2 kaya nutrisi khusus untuk kesihatan kulit dari hujung rambut hingga ke hujung kaki!! 

PERLA POTION :  GABUNGAN SERBUK MUTIARA  BERSAMA BERRY  UNTUK KULIT CERAH BERSERI!  HARGA OFFER: 1 JAR RM42 TAK TERMASUK POSTAGE  KANDUNGAN 20 sachet   HARGA PASARAN RM45  KANDUNGAN HEBAT PERLA POTION : - Serbuk mutiara asli,  Kolagen Marine, Vitamin C,  Astaxanthin, Aloevera, Avocado,  Pomegranate, Mix Berry
KEISTIMEWAAN PERLA POTION :
 Mengatasi masalah kulit muka/badan berjerawat (nanah), kering atau kusam
 Mengurangi tanda2 penuaan awal, jeragat dan parut Mengecilkan liang pori
 Mencegah badan letih / lesu Mengatasi eyebag, lingkaran gelap bawah mata
 Menjadikan tona kulit lebih cerah sekata Melembab, melembut, melicin juga menghaluskan kulit 

Kenapa serbuk ajaib???? 

Kerana perla potion mampu mencerahkan kulit dari kepala hingga ke kaki yang bermaksud anda akan mendapat kulit yang cerah sekata di seluruh badan.  
Perla potion mampu melembap, mencerahkan dan menghaluskan kulit dari mengalami kedutan, mencegah penuaan dan memudakan kulit wajah. 
 Disamping itu perla potion mampu merawat masaalah kulit seperti kulit berjerawat, radang kulit serta dapat memperbaiki masaalah penglihatan yang kabur. 
 Untuk yang mengalami masaalah mudah stress juga di syorkan nengambil perla potion ini kerana dipercayai dapat menenangkan minda.  
Perla potion juga sesuai digunakan oleh ibu yang mengandung dan menyusu kerana kandungan serbuk mutiara dapat mempercepatkan pembentukan tulang dan kepintaran bayi.   
Untuk IBU yang menyusu pula perla potion dapat membantu proses penghasilan air susu.  Bagi IBU yang berpantang perla potion sangat sesuai digunakan untuk memperbetulkan system saraf, menambah tenaga dan membuang angin dalam badan. 
 Perla potion mampu memperbetulkan semua metabolisma badan dan menenangkan fikiran dan mengurangkan kegelisahan. 


 CARA PENGAMBILAN DI SARANKAN : - 

1 sachet sehari semasa perut kosong, sebaiknya sebelum sarapan - Kemam sahaja tanpa perlu dibancuh - Minum air bersih secukupnya sepanjang hari - Ibu hamil dan ibu menyusui bayi boleh amalkan

 UNTUK ORDER/PERTANYAAN Contact

Nana Di: SMS/WHATAPPS : 0135901230 (No call Allowed!!)

 WECHAT ID:  mizznana30

 FOR FAST REPLY Whatapps/Wechat NANA ya.THANK YOU

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MACA SPRAY -SPRAY TAHAN LAMA

Germany sex drops -cecair perangsang wanita

Clobetamil (set)